neděle 5. května 2013

Fotonávod: jednokomorová klíčenka

Začínáme s přislíbenými návody, zatím na jednokomorovou klíčenku. Jen si představte, krásná klíčenka a už žádné prodřené kapsy od klíčů...

Potřebujeme:
  • odstřižek softšelu o velikosti 37 x 9.5 cm včetně přídavků na švy (velikost na trochu objemné klíče)
  • stužku, délka 22 cm  (delší smyčka nevadí)
  • jeden pár plastových patenků  (pro jiné varianty zacvakávání něco jiného)
  • kousky softšelu na aplikace, pokud chcete

Postup:

Natříháme si softšel. Na dlouhých okrajích zahneme na rub 1.5cm a přišijeme. Doporučuji pevné nitě a jeansovou jehlu. Našijeme aplikace. Sofšelové kroužky jsem přišila ručně, stroj mi tak malé nášivky odmítl přišít.



Dalším krokem je sestehování krajů k sobě, líc dovnitř! Stužku si přeložíme na polovinu a přistehujeme k okraji.




A sešijeme! Čtyři vrstvy softšelu můj stroj v pohodě zvládl.
















Přetočíme na líc. Máme téměř hotovo, ale ještě nacvakneme patentek. A teď je HOTOVO! Na poutko zavěsíme klíče :-)
















P.S. Snad se mi nebudete smát ((:-)), že jsem na takovouhle věcičku udělala fotonávod. Někdy totiž potřebuji spíše ten samotný nápad a tak vás snad inspiruji k vlastním klíčenkám :-)

1 komentář:

  1. Super! Nesměji se a děkuji za nápad, asi si taky pořídím...

    OdpovědětVymazat