úterý 31. července 2012

Levandule

Krásně voní a je užitečná... Od Heleny jsem dostala krásnou paličku. Nadchlo mě to a vytvořila jsem ještě dvě. Ty se budou v prádelníku vyjímat, těším se.


Jak na to... Oficiální návod jsem nikde nečetla, takže popíšu svůj postup.


Vyberete si 28 levandulových květů s víceméně stejnou délkou stvolu. Svážeme je pod květy silnou nitkou a pořádně utáhneme. Navázeme mašličku, raději nějakou tužší. Jeden stvol po druhém ohýbáme o 360 stupňů přímo na květy. Až jsou všechny stvoly ohnuté, protáhneme mašličku a začneme "tkát" plátnovou vazbu. Vždycky nabíráme dva stvoly nahoru a dva stvoly dolu. Pokud dodržíme počet stvolů, mělo by to vždy vyjít na přeskáčku. Utahujeme. Na konci pak stáhneme a uděláme mašličku. Hotovo!

2 komentáře:

  1. Ahoj Romčo, jsem ráda, že tě moje palička inspirovala. Tvoje se moc povedly. Levandule už odkvetla. Tak zase příští rok...

    OdpovědětVymazat
  2. Romanko, pěkně se ti paličky povedly. Levandule jsem letos moc neměla, přesto jsem si jednu paličku taky upletla....

    OdpovědětVymazat